Welcome to herati.co.uk. Introducing the great ancient city of Herat to the world.

! در شیراز نماز باران می خوانند, در لندن برف میاید

امام جمعه محترم شهر شیراز از مومنان و نمازگزاران درخواست کردند برای رفع مشکل خشکسالی از خداوند درخواست برف و باران کنند. (لینک فارس نیوز). امروز صبح که از خواب برخاستم دیدم که بلــــــــه! دعاها و نمازها مستجاب شده است و درهای رحمت خداوندی هم گشوده. از آسمان عوض باران , برف می بارد. البته تنها مشکل این بود که این برف نه در شیراز که در لندن می بارید.

ضمن تشکر از سخاوتمندی خاص امام جمعه محترم از این درخواست خیرخواهانه, خواهشمندم در نمازهای بعدی آدرس دقیقتری بدهید تا مومنان واقعی از این نعمت الهی بهره مند شوند. کافران لندن نشین به اندازه کافی باران را در طول سال تجربه می کنند. مطمئن هستم دفعه آینده موفق خواهید شد.

چند عکس از برف امروز لندن (پشت دیوار خانه مان البته! این را هم بگذارید به حساب تنبلی روز یکشنبه). این برف بهاری به همان سرعتی که آمد به همان سرعت هم آب شد.







پی نوشت: در آن یکشنبه ای که در لندن برف آمد همزمان شده بود با روز حمل مشعل المپیک چین (پکن 2008). این برف را هم به جنبش آزادیخواهی تبت هم ارتباط دادند. چطور؟ آخر اعتقاد داشتند این برف آمده بود تا مشعل را خاموش کند. متاسفانه برف چندان با تبتی ها هم همیار نبود و درست در هنگام آغازمراسم بند آمد!

10 پیام ها:

Anonymous said...

ربط جالبی بود... آقا طرف شما انگار بیشتر از ما برف اومده ها ولی من صبح شوکه شدم از این برف بهاری

نیما هراتی said...

آقا من از شب پیش آمادگی گرفته بودم. زنجیر چرخ ! و یخ شکن ! بخاری و پتو و این حرفها!! به امید تابستان داغ و آفتابی.

آخرین رئیس جمهور said...

سلام
يه عرضي داشتم خدمتتون. براي بيانش مي تونم يه ايميل ازتون داشته باشم؟ اگر لطف کنيد به ايميلم ارسال کنيد يا تو وبلاگم باهاش کامنت بزاريد خيلي ممنون ميشم.

نیما هراتی said...

سلام. من نتونستم به شما ایمیل بفرستم اما ایمیل من nemonilo در جی میل است.

Anonymous said...

اما عجب برف غافل گیر کننده ای بود نیما! اون قدر که بی وقت دعا و نماز می کنن!

Anonymous said...

یاد اون روزی افتادم که در ایران ابرهای باران زا تولید کرده بودند ولی ناموفق بود . اما بر حسب اتفاق در افغانستان باران بارید .
فریاد بر آوردند در ایران ابر می سازیم اما بارانش را افغانستان میخورد ؟!!!!!!!
از افغانی و افغانستانی کم مطلب داری . همین عزیزم .
aryana2004

Anonymous said...

mardom baraye amadan baran doa mikonand dar hali ke khoda be fekre bachye as ke chakmehayash sorakh ast.
salam bar shoma. khase nabashid. movafagh o behroz bashid

Anonymous said...

بسیار جالب مینویسی، خیلی از این موضوع خوشم آمد.

Anonymous said...

ZANJIR - ba taier hay motar e tan basta mikunen ba london ?

Anonymous said...

با سلام جهت اطلاع شما عرض کنم که در شیراز هم پس از نماز ،باران امد..لازم نیست ادرس لندن را بدهند